niedziela, 10 czerwca 2012

Vitapil tabletki wzmacniające







Opis producenta:
Vitapil z biotyną to preparat, który poprawia wygląd i kondycję włosów. Składniki preparatu działają kompleksowo na strukturę włosa, przeciwdziałają nadmiernemu wypadaniu, łamliwości i rozdwajaniu się końcówek, odżywiają cebulki włosowe.

Dodatkowo wpływają na właściwe nawilżenie skóry i włosów, ograniczają aktywność gruczołów łojowych odpowiedzialnych za przetłuszczanie włosów. Stanowią ochronę pigmentu oraz barierę przeciwko niekorzystnym wpływom promieniowania UV, a także zapobiegają przedwczesnemu siwieniu.
Preparat zawiera aż 15 składników aktywnych, w tym wysoką zawartość biotyny, która poprzez swoje specyficzne działanie hamuje nadmierne wypadanie włosów i stymuluje ich ponowny wzrost.

Vitapil z biotyną chroni również włosy przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych (słońce, wiatr, mróz, suszenie, farbowanie). W rezultacie stają się one mocniejsze, lśniące i bardziej elastyczne.


Skład:

Dwuwinian choliny 125 mg
Kwas pantotenowy (D-pantoteinian wapnia) 100 mg 1666,7 %*
Proteiny sojowe 100 mg
Inozytol 50 mg
Niacyna (amid kwasu nikotynowego) 35 mg 218,8%*
PABA (kwas paraaminobenzoesowy) 30 mg
Żelazo (fumaran żelaza(II)) 15 mg 107,1%*
Cynk (glukonian cynku) 15 mg 150%*
Mangan (glukonian manganu) 5 mg 250%*
Drożdże 5 mg
Miedź (glukonian miedzi (II)) 2 mg 200*
Kwas foliowy 400 μg 200%*
Biotyna (D-biotyna) 300 μg 600%*
Jod (jodek potasu) 150 μg 100%*
Witamina B12 (cyjanokobalamina) 6 μg 240%*

*% zalecanego dziennego spożycia


Działanie:

Preparat jest źródłem witamin, soli mineralnych i innych składników, które:

  • Pobudzają krążenie i ukrwienie skóry głowy (witamina PP, cholina)
  • Odżywiają cebulki włosowe, nadają włosom połysk (proteiny sojowe, drożdże)
  • Pobudzają wzrost włosa (biotyna, cholina, inozytol, jod)
  • Wspomagają odbudowę struktury włosa, nawilżają łodygę włosa (witamina B5)
  • Spowalniają proces siwienia (PABA, kwas foliowy, miedź)
  • Pobudzają syntezę keratyny – niezbędnego białka budulcowego (cynk, żelazo)
  • Ograniczają nadmierną aktywność gruczołów łojowych (biotyna, cynk, żelazo)

Dawkowanie:
1 tabletka dziennie w trakcie posiłku.



Moja opinia:
Tabletki stosowałam w okresie nadmiernego wypadania włosów( jesienią i wiosną). Z natury mam włosy cienkie, lecz jest ich bardzo dużo, długość do połowy pleców bliżej do pasa, kolor bardzo jasny blond - po farbowaniu bo z natury mam kolor taki mysi ;)) Brałam te tabletki wtedy gdy włosów wypadało mi więcej, ale również po to żeby je wzmocnić i aby szybciej rosły.. i tu się nie zawiodłam tabletki przede wszystkim wzmacniają cebulki włosów, mam wrażenie że po nich o wiele szybciej rosną(mam szybciej odrost na miesiąc ok 2-3 cm) co jak na mnie jest dużo bo włosy rosną mi przeciętnie(ok 1,5 com na miesiąc). Czy zmiejszyły wypadanie? Moim zdaniem tak, ponieważ na początku jest taki efekt, że ma się wrażenie że wypada ich więcej, a po jakimś tygodniu wszystko wraca do normy.  U mnie zmniejszyło się wypadanie, choć nie tak jak chciałam. Są to tabletki dla osób, które chcą przede wszystkim wzmocnić włosy i przyspieszyć porost. Na nadmierne wypadanie bym ich nie poleciała. Bo u mnie nadmierne wypadanie znaczy ok 50 włosów dziennie, czyli to nie jest za dużo bo dzienna norma to do 100 włosów, ale mi zależy na każdym włosie więc taka liczba to za dużo  heh ;)) Także ogólnie polecam, ale nie osobom które mają naprawdę poważny problem. 
Stosowałam te tabletki tak, że brałam jedną po obiedzie lub w czasie, ponieważ Pani z apteki mi tak poleciła, bo jest lepsze wchłanianie składników. Nie polecam brania tych tabletek rano, na czczo, ja miałam wtedy mdłości. Ogólnie dużym plusem jest ich cena (ok 30 zł) za aż 60 tabletek, gdzie bierze się jedną dziennie, co oznacza że starczy nam na 2 miesiące.  

A jak u was, przetestowałyście? ;))

Piękna pogoda co? tylko się wylegiwać na słoneczkuu ;**

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz