sobota, 9 czerwca 2012

Recenzja oliwki do ciała bambino

 
Mam dla was recenzję oliwki do ciała babmino, którą wykorzystałam chyba w 5 opakowaniach, więc mogę coś o niej napisać  ; ))




Może zacznę od plusów:
  • bardzo dobrze nawilża naskórek
  • ma przyjemny zapach (przypomina mi dzieciństwo)
  • nie brudzi ubrań
  • skóra jest odżywiona przez cały dzień
Minusy:
  • nawilżenie utrzymuje się tylko do następnego mycia
Jak widzicie plusów jest o wiele więcej, więc jak najbardziej polecam tą oliwkę. Ja ją stosuje po myciu na mokre ciało, następnie spłukuję wodą. U mnie bardzo się sprawdza, ale oczywiście to moja opinia, u każdego może być inaczej. Watro ją wypróbować, cena to ok.12 zł. Dodam, że mam skórę suchą, na łydkach nawet bardzo suchą.

Jak u was? Stosowałyście, lubicie? ;D

Pozdrawiam ;))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz